Q
آیا ارسال به سراسر کشور دارید؟Q
هزینه ارسال چقدر است؟Q
مدت زمان تحویل سفارشها چقدر است؟Q
آیا امکان مرجوع کردن محصولات وجود دارد؟Q
چگونه میتوانم سفارشم را ثبت کنم؟Q
چگونه از سالم بودن و کیفیت گیاهان اطمینان پیدا کنم؟سوالات کلی
بله، برای اطلاعات بیشتر درباره خرید عمده میتوانید با ما تماس بگیرید تا جزئیات بیشتری درباره شرایط و قیمتها دریافت کنید.
تمامی تخفیفها و پیشنهادهای ویژه از طریق بخش خبرنامه، شبکههای اجتماعی و همچنین بنرهای موجود در سایت اطلاعرسانی میشوند. شما میتوانید با ثبتنام در خبرنامه ایمیلی ما یا دنبال کردن صفحات اجتماعی، از آخرین تخفیفها و جشنوارههای فروش مطلع شوید.
ارسال رایگان برای سفارشهایی که مبلغ آنها از یک حد مشخص (مثلاً ۵۰۰ هزار تومان) بیشتر باشد، اعمال میشود. این مبلغ ممکن است در دورههای تخفیف یا جشنوارهها تغییر کند. جزئیات شرایط ارسال رایگان را میتوانید در صفحه تسویهحساب مشاهده کنید یا از طریق بخش تخفیفها و پیشنهادهای ویژه دنبال کنید.
گیاهان و محصولات با دقت و بهصورت حرفهای بستهبندی میشوند تا در طول حملونقل آسیب نبینند. برای گیاهان حساس، از بستهبندیهای مخصوصی استفاده میشود که مانع از آسیب به برگها یا ریشهها میشود. همچنین بستهبندیها طوری طراحی شدهاند که گیاهان در طول مسیر از نظر رطوبت و دما محافظت شوند تا در بهترین شرایط به دست شما برسند.
برای پیگیری سفارش، وارد حساب کاربری خود شوید و به بخش "سفارشهای من" مراجعه کنید. در این بخش میتوانید وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید. همچنین پس از ثبت سفارش، یک کد پیگیری برای شما ارسال میشود که با استفاده از آن میتوانید از طریق لینک رهگیری پستی وضعیت ارسال سفارش خود را بررسی کنید. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، میتوانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.
از ما سوال بپرسید
هر گونه سوالی درباره محصولات، نحوه سفارشگذاری یا نیازهای باغبانی دارید، با ما در میان بگذارید.
تیم پشتیبانی ما در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ شما را خواهد داد.